Koho hľadám?

ASISTENTA / ASISTENTKU

Informácie o pracovnom mieste

  • Náplň práce: vybavovanie úradov ako kataster, pošta, banka, poisťovňa, vybavovanie podpisov s klientmi a vycestovanie za nimi, práca s dokumentami a informačným systémom.
  • Platové podmienky: od 800 eur alebo fix + výkon, výkon alebo podľa dohody. Po 3, 6 a 12 mesiacoch garantujem po vzájomnej spokojnosti zvýšenie odmeny.
  • Fakturácia na živnosť alebo na SRO (len tieto dve možnosti).
  • Podmienky pre výkon práce: vlastný automobil, notebook. (pohonné hmoty, parkovné a iné poplatky sú 100% hradené).
  • Hľadám človeka ktorý je: čestný, proaktívny, pracovitý a PC zdatný.
  • Miesto výkonu práce/lokalita kancelárie: Žilina.
  • Preferujem: akékoľvek skúsenosti s financiami.

Čo mám spraviť, ak mám záujem o prácu asistenta/asistentky?

  • Pokiaľ máte seriózny záujem o túto prácu, môžete mi napísať správu a budem vás do 24 hodín telefonicky kontaktovať a povieme si čo ďalej.
Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely vyriešenia vašej požiadavky. Zásady spracovania osobných údajov